bvgoes logo 64

Beste bowlers!

Het is alweer augustus en het begin van bowlingseizoen 2019-2020 nadert.

Bijgaand een drietal documenten met informatie over de speelwijze van de donderdagleague, het speelschema en een overzicht van de deelnemende teams.

Deze informatie wordt heel binnenkort ook op de website gepubliceerd, dus uitprinten is in principe niet nodig.

Vanwege de Wet op de Privacy mogen wij als vereniging geen E-mails versturen waarop e-mailadressen zichtbaar zijn. Om die reden kun je niet zien of je medespelers deze mail ook hebben gehad.

Maar, deze mail wordt naar iedereen die op het teamindelingsschema vermeld staat gestuurd (dus naar teamcaptains, spelers, reservespelers).

Nog even een paar ‘weetjes’ op een rijtje:

• Bowling Centrum Goes is gesloten van 2 t/m 8 september 2019. De aanleiding hiervoor is dat Erwin Groen deelneemt aan de 2019 World Bowling Senior Championships. Deze kampioenschappen worden gespeeld in South Point Bowling Plaza in Las Vegas, USA.
  • Meer informatie hierover kunnen jullie vinden op: http://www.2019wstc.worldbowling.org (daarna doorklikken op Events/World Championships/Logo 2019 World Bowling….daarna op Schedule of Live Stream). Ten tijde van het toernooi zou er een live stream moeten zijn. Mocht je willen kijken: denk dan aan het tijdsverschil: in Las Vegas is het 9 uur vroeger (b.v. 14.00 uur in Nederland is 05.00 uur in Las Vegas). Vanaf 4 september 08.30 uur (local time = 17.30 uur in Nederland) beginnen de single heren wedstrijden.
  • Namens de vereniging wensen we Erwin, en zijn teamgenoten natuurlijk, veel succes!
  • De Donderdag Double League begint dit jaar een week later dan gebruikelijk* namelijk op 12 september
  • Er zijn 8 deelnemende teams. Het verschuldigde speelgeld per team/per speeldag is ongewijzigd gebleven, namelijk € 30,--  Voor, of aan het begin van de wedstrijd te voldoen (cash, of door overhandiging van een pinbonnetje ad € 30,--)
  • Ook het komende seizoen zijn er weer trainingsmogelijkheden: iedere woensdag van 18.00 – 19.30 uur, kosten € 5,-- per persoon (bij 3 personen op 1 baan) ( of € 7,50 pp bij 2 personen op 1 baan, enz.)

Attachments:
Download this file (Info Donderdag Double league 2019-2020.pdf)Info Donderdag[ ]223 kB
Download this file (Speelschema Donderdagleague 2019-2020.pdf)speelschema donderdag[ ]459 kB
Download this file (Teams donderdagleague 2019-2020.pdf)Teams Donderdag[ ]419 kB
U bevindt zich hier: Start Archief Archief van laatste Nieuws Info over het nieuwe bowling seizoen de DONDERDAG