Bowling Vereniging Goes

De Sportbowling van Zeeland

Kennisgeving overlijden Hans van de Velde

Hans is jaren lid geweest van onze vereniging, door zijn vele inzet voor onze vereniging was hij Erelid van BV Goes.

Beste leden,

Gisteren bereikte ons de droevige mededeling dat Manfred Lievense, lid van onze vereniging, de man van Bernadette en vader van Joeri en Naomi, plotseling is overleden ten gevolge van een hartstilstand.

Zijn overlijden drukt  een nadrukkelijk stempel op onze vereniging, zoals goed te merken was bij de league.

Wij verliezen in hem een goed mens en een groot vriend. Voor het vele goede werk dat hij gedurende lange tijd in het belang van onze vereniging en bowling Goes heeft gedaan zullen wij hem steeds met grote dankbaarheid gedenken.

We begrijpen dat iedereen erg meeleeft met deze onverwachte gebeurtenis en graag wil weten hoe en wat er allemaal gebeurd is.

De familie staat uiteraard open voor alle blijken van medeleven en wil met iedereen het gesprek aangaan, maar jullie zullen begrijpen dat we Bernadette, Freddy, Miranda en Antoinette hierin de nodige ruimte moeten geven.

Hierbij het vriendelijke verzoek om deze wens dan ook te respecteren.

De uitvaart zal in besloten kring plaats vinden.

Namens Bernadette,

🏆KAMPIOEN DER KAMPIOENEN🏆
Bernadette Schijf wint de Dag Der Kampioenen.
Fabiana Walmsley wordt 3e.
Antoinette Gijzel 14e.

👏👏Super goed gedaan Dames👏👏