Goes, 13 november 2021

Beste allemaal,

Om maar met de deur in huis te vallen: de maatregelen die gisteravond in de persconferentie zijn aangekondigd hebben gevolgen voor de leagues van Bowlingvereniging Goes. Er heeft overleg plaatsgevonden met de bowlingondernemer en we hebben besloten om de maandag-trio-league en de donderdag-double-league in ieder geval voor 3 weken op te schorten (tot aan de eerstvolgende persconferentie van 3 december). Door alle regels en (dringende) adviezen wordt het organisatorisch te ingewikkeld en te lastig om ‘normale’ league-avonden te hebben, vooral ook vanwege de koppeling met het horeca-gedeelte. Bovendien is het ook economisch gezien niet erg  ‘interessant’ om het bowlinghuis na 20.00 uur open te houden, de banen te laten draaien en het gebouw te verwarmen, terwijl het horeca-gedeelte dicht moet.

Voor BVG-leden die ook Bedrijfsleague spelen: Hetzelfde geldt voor de bedrijfsleague van 24-11-2021. Deze speelavond gaat niet door.

Overdag bestaat dit probleem niet, dus de donderdagmiddag 50+ league kan gewoon doorgespeeld worden.

Op dit moment zijn we bezig met het kijken naar alternatieven die passen binnen de regels en het voorgeschreven timeframe: gedacht wordt aan ‘Corona-toernooitjes’ op zondagochtend van 11.00 – 01.00 uur. Zodra er iets meer over bekend is zullen we dat laten weten.

Vriendelijk verzoek aan de teamcaptains: wij hebben de indruk dat mails niet altijd door iedereen direct worden gelezen. Neem s.v.p. even contact op met je medespelers om te checken of de boodschap is overgekomen.

We houden jullie op de hoogte.

U bevindt zich hier: Start LaatsteNieuws Geen leagueavonden in BowlingGoes