Bowling Vereniging Goes

De Sportbowling van Zeeland

Datum: 2 juni 2024 (Dit evenement vindt plaats op een dag)

Plaats: Bowling de Thoolse Brug

Wedstrijdleiding: Ben van Denzel

Deelname: Open voor alle leden die lid zijn bij een van de bowlingverenigingen die zijn aangesloten bij NBF Zeeland, dubbelleden van die verenigingen worden ook toegelaten.

Speelwijze: 5 games single, 2 deelnemers per baan, A/B/C/D klasse dames en heren apart.

Indeling: Geschiedt naar de klasse indeling zoals vermeld op het NBF bowlingpaspoort.Indien er geen bowling paspoort gemiddelde overlegt kan worden is een getekende gemiddelde verklaring van niet ouder dan een maand toereikend.

Dames A: 175 en hoger           Heren A: 190 en hoger

Dames B: 160 t/m 174.99        Heren B: 175 t/m 189.99

Dames C: 145 t/m 159.99        Heren C: 160 t/m 174.99

Dames D: t/m 144.99              Heren D: t/m 159.99

Inschrijven: Gelieve in te schrijven via e-mail: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

Onder vermelding van naam, pasgemiddelde en serie. Er is plaats voor maximaal 48 deelnemers.

Finale: 5 Games finale, de scores uit de voorronde worden meegenomen. De dame en de heer die de hoogste score heeft over tien games uit alle klassen, mag zich Zeeuws kampioen(e) 2024 noemen.

Finaleplaatsen: 50% van de deelnemers spelen finale, drie finalisten per baan, per klasse minimaal 2 finalisten, overgebleven finaleplaatsen worden naar ratio verdeeld.

Inschrijfgeld: € 38,00.

Prijzen:  Goodie Bags met leuke en lekkere inhoud.

Schema: Zondag 2 juni 2024: S1>10.00 uur; S2>12.30 uur; S3>15.00 uur; finale>18.00 uur

Dag der kampioenen: Bowling de Thoolse Brug sponsort voor de Zeeuwse kampioenen bij de dames en de heren de deelname aan het NBF evenement; de dag der kampioenen welke gespeeld zal worden op 7 juli 2024 te Hoofddorp.

U bevindt zich hier: Start LaatsteNieuws Zeeuwse Kampioenschappen 2024